Šiuose tekstuose sužinosite:
- Kur yra Gargždų biblioteka?
- Koks yra bibliotekos darbo laikas?
- Ką galima veikti bibliotekoje?
- Kaip tapti bibliotekos skaitytoju?
- Kaip pasiskolinti knygas?
- Kaip sužinoti, ar biblioteka turi knygą, kurią nori pasiskolinti?
- Kaip grąžinti knygas?
- Bibliotekos istorija.
Tekstus lengvai suprantama kalba parengė Rūta Norkūnė.
Tekstus išbandė Pal. J. Matulaičio soc. centras „Atvira bendruomenė“
Tekstus išbandyti padėjo Miglė Baltrūnaitė.
Gargždai yra Lietuvos miestas. |
Pirmame bibliotekos aukšte yra:
|
Antrame bibliotekos aukšte yra:
|
|
Ši biblioteka priklausė žmogui vardu Feliksas Rionė. Jis buvo turtingas žmogus. Feliksas Rionė:
Savo namuose jis turėjo daug knygų. Kambarį, kuriame buvo tos knygos, žmonės vadino biblioteka. Jis leisdavo ateiti į savo biblioteką ir skaityti knygas visiems. |
|
Jonas lankutis gimė Gargžduose. Jis buvo mokslininkas. Jonas Lankutis tyrinėjo knygas ir tekstus. Jis rašė knygas apie rašytojus ir jų kūrinius. Jonas lankutis mirė 1995 m. |
|
biblioteka dirba nuo 9.00 iki 18.00 valandos. |
Šeštadienį biblioteka dirba nuo 9.00 iki 15.00 valandos. |
|
Pavyzdžiui, prieš šventes biblioteka dirba viena valanda trumpiau. Pavyzdžiui, jeigu biblioteka paprastą dieną dirba iki 18.00 valandos, tai prieš šventes dirbs iki 17.00 valandos. Vasarą šeštadieniais biblioteka nedirba. Pasitikslinti, kada biblioteka dirba, |
|
Knygas galima pasiskolinti į namus. Taip pat knygas galima skaityti bibliotekoje. |
Bibliotekoje vyksta nemokami renginiai:
|
Bibliotekoje galima pasinaudoti kompiuteriu ir spausdintuvu. |
|
|
|
Apie mokymus daugiau sužinoti ir užsiregistruoti galima paskambinus telefono numeriu +370 614 742 96. |
|
|
|
|
|
Po 30 dienų knygas reikia grąžinti į biblioteką. |
Iš bibliotekos į namus galima pasiskolinti ne daugiau nei 10 knygų. |
Visas bibliotekos knygas galima skaityti bibliotekos skaitykloje. |
|
|
Į biblioteką galima paskambinti ir sužinoti,
ar joje yra tavo norima knyga:
-
Dėl suaugusiųjų knygų galima skambinti
telefonu numeriu
+370 676 37 547.
-
Dėl vaikų knygų galima skambinti
telefono numeriu
+370 618 85 905.
|
Knygas galima atnešti į biblioteką |
|
Joje yra anga, į kurią reikia įdėti knygas. Knygų grąžinimo dėžė yra lauke prie įėjimo į biblioteką. |





















